fredag 19 april 2013

Mera nyheter från Svanefors marina motiv

En serie med skepp handtryckta  ,kuddfodral

rullhissgardin  160 cm  snörena är att knyta med  .

Lägg till bildtext

Knythissgardin  finns i 2pak  

Öljettlängder  med marina motiv

alla dom här gardinerna har jag köpt med 40% rabatt så priset är förmånligt  ,det finns inte så många av varje så den som hinner först ...........

Jag har gjort nytt i skyltfönstret  med sommartema

Tyvärr fick jag det inte färdigt pga av att en del av dagens leverans inte kom .Nog kan det vara svårt att få allt levererat på samma gång Av alla leveranser som kommit på vårsidan är det kanske 25 % som kommit som det ska  .Hoppas ni har det bra  ,Annette

1 kommentar:

  1. Hej! Har kikat på dina islossningsfoton, dom är helt fantastiska, nästan så jag längtar till vintern igen, hihi
    Och de marina gardinerna var inte fy skam, hos mig passar dom inte men i ditt sommarhus kanske?
    Hoppas dina föräldrar mår bättre!
    Kram

    SvaraRadera